Bichara Seksoholik
Volkswagena passata b3 lub audi 80 b3
Co zabrać?
:: :: :: :::
Kirill Chomiak
Oba samochody są niezawodne, ale karoseria jest uważana za bardziej odporną w latach 80-tych, ponieważ jest całkowicie ocynkowana, ale w zasadzie nie jest to już takie ważne, ponieważ zdecydowana większość samochodów jest zepsuta (ocynkowanie tutaj nie oszczędza, bo jeśli ugotowany, wyprostowany jeden chrzan gnije miejsce naprawy). Lata 80., w których B3, jak wspomniano powyżej, często spotykają się z futrami. wtryskiwacz, miałem taki, w zasadzie działał dobrze, ale gdyby coś się stało - uznaj to za nienaprawialne, bardzo trudne do naprawy, więc lepiej wybrać pojedynczy wtrysk, gaźnik też nie jest oblodzony. W B4 80s są dwa doskonałe dwulitrowe silniki - ABT (monowtrysk 90 KM) i ABK (normalny wtryskiwacz 115 KM). Jeśli chodzi o Passata B3, to moja subiektywna opinia jest taka, że są one bardziej miękkie niż obecny 80. Kabina jest bardziej przestronna. Mając sumę 150 tr. Radzę rozważyć Audi 80 B4, Passat B4, w moim regionie za B3 jest bardzo drogo. W każdym razie, jeśli znajdziesz kopię na żywo (nawet jeśli nie jest to łatwe), nie zbankrutujesz na naprawach, części zamienne kosztują ani grosza, są bardzo proste w naprawie (z wyjątkiem wtrysku mechanicznego). Mówię to jako były właściciel lufy B3 i Passata B4.
jeden
Co jest mniej zepsute i zachwiane. Model nie ma już znaczenia.
laspi
To już są trupy.
DyNMX
Audi jest lepsze do muzeum.
zły borsuk miodowy - prawdomówna Danila Bagrov
to jest najtrudniejszy wybór bo to są najlepsze auta na świecie))))) no pewnie czemu dusza bardziej leży
Alesia Szczerbo
Oba będą gotowane, B5, jeśli nie będą pełne dziur
Ustin ***
Niewiele danych. Po co ci samochód? Jeśli tyłek jest zwinięty, to Audi, jeśli do pracy, to pasat. Czym jesteś? Nie pasuję do beczki. Oba samochody są niezawodne i tanie w naprawie. Jeśli masz szczęście znaleźć dobre ciało, weź to, które jest w najlepszym stanie. Radzę jednak zwrócić uwagę na pasat b4, o którym przypomina b3. Jeżdżę na tym od 20 lat i nie zamierzam zmieniać.
Artem Sidorow
Passat b3 jest bardziej niezawodny. Jest bardziej pojemny i o 19 cm dłuższy niż lufa.Kufer pasata b3 jest bardziej przestronny (w lufie jest mały bagażnik i nawet zbiornik gazu w bagażniku ma wymiary 80b3 na 80b4 to zostało naprawione) . Otóż największą wadą luf b3 i b4 jest słabe zawieszenie przednie, aw 80b3 również tylne. Ze względu na zbyt małe ciche klocki, które szybko się zużywają. Podobnie jak zawodne miski i słupki przednich kolumn, przez co w przednim zawieszeniu na wybojach nieustannie stuka. Najbardziej niezawodne silniki na pasaty b3 to 1,6-1,8 l, ale 1,6 jest z pewnością raczej słaby. Dlatego silniki RP, ABS, ADZ, AAM, PF-1.8l i EZ, RF, ABN, 1F-1.6l. najbardziej niezawodny i nie zginaj zaworu, gdy pęknie pasek rozrządu. A jeśli te silniki są również konwertowane na nasz natywny gaźnik Solex z VAZ 2108, to ogólnie jest to temat. Lepiej wziąć samochód w najprostszej konfiguracji „bęben” z minimum elektroniki, jeszcze lepiej bez wspomagania kierownicy, aby nic nie płynęło ze zwykłą „suchą” szyną. I oczywiście nie z napędem na wszystkie koła. nie synchronizacja. Skrzynia biegów jest lepsza - mechanika jest znacznie bardziej niezawodna niż automat. Korpus wiatraka b3 jest również częściowo ocynkowany, podobnie jak korpus lufy. Tyle, że rodzaj cynkowania dla pasatu b3 jest galwaniczny, a dla beczek 80 b3, b4 jest to cynkowanie ogniowe.
...