°•°•°• S.T.R.A.N.I.K. •°•°•°
Audi A6, 2011 3,0 l 299 km z. Czy Audi jest niezawodne z takim silnikiem? A jakie ona ma dolegliwości?
:: :: :: :::
Sfera
podatek 20000
Paweł
Niezawodny! Czy... W 2011 roku...
600f2cbr
tu masz filmik z demontażem silnika https://www.youtube.com/watch?v=_KrHYy1Q7sU jeśli weźmiesz Japończyków a nie Niemców. tam cały silnik to jeden ciągły ból
Cel
poza tym skrzynia DSG to problem
Hybrydowy.
a elektronika u niemców to ogólnie cichy horror...
Andrzej-80
Audi tych lat i niezawodność to rzeczy nie do pogodzenia...
Sam Tygrys
Abyś zrozumiał specyfikę rynku samochodowego. Produkty VAG są obecnie produkowane z myślą o tym, aby po trzech latach lub 60-80 tys. przebiegu samochód opadł na wszystkie węzły i punkty mocowania. Dlatego przynajmniej kupuj za lyam, co najmniej za trzy, co najmniej za sześć i pół --- po określonym okresie działania mądrzy ludzie szukają cierpliwości i wlewają im ten metal żelazny. I pacjentka zaczyna wlewać dziesiątki tysięcy rubli w samochód swoich marzeń. Zaczęło płynąć, potem zrobiło się zasmarkane, potem zakręcił się zawór spustowy, potem skrzynia przeszła w tryb awaryjny… i tak dalej. Nawet nie myśl bracie. Popełnisz kosztowny błąd. Teraz samochody są jak jałówki. Im więcej kosmetyków, tym gorsze konsekwencje.
Aleksiej Epifanow
Szybki, dobry potencjał strojenia. Można to łatwo zrobić samolotem (stosunkowo budżet). Silnik nie jest niezawodny. Często ludzie łapią na nich łobuzów, trudno się uratować nawet przy częstych wymianach oleju i stałej kontroli poziomu. Radziłbym spojrzeć na 3.0 tdi (zadbany, serwisowany oczywiście) Sprężarka też wyrzuca folie. Podatek jest daleki od 20 000, jak tu napisali - możesz obliczyć (w większości regionów będzie to ponad 50 000)